Le6nov kútik

O všetkom, čo ma zaujalo, k čomu som sa dopracoval a tiež o tom, čo ma absolútne nezaujalo a k čomu som sa zatiaľ nedopracoval.

Meno:
Miesto: Banská Bystrica, Slovakia

Sedím si a pozerám, kam sa to ten svet uberá. A pomaly mi dochádza, že mali Baigent, Leigh a Lincoln v Svätej krvi a svätom grále pravdu, rovnako ako bratia Wachovskí v Matrixe, či King vo svojej Temnej veži ...

utorok, augusta 01, 2006

Ako som začal blogovať

Nemyslím si o sebe, že by som bol prílišne konzervatívny, ale blogovanie mi doposiaľ nešlo veľmi po chuti. Rovnako nie som ani žiaden computer-newbie, veď si pamätám časy Westwood Chat-u (to už asi pomaly málokto), český server MaMedia (dnes už MaGeo) v počiatkoch a tiež jeho IRC ekvivalent - kanál #mamedia. Proste som nemal pocit, že mi to niečo dá. Zapisovanie si myšlienok do blogovacích denníčkov na internete je síce v súčasnosti veľmi populárne, ale ako hovorí pán Čtvrtníček: "Koho todleto zajímá, vole? Ty krávo, já mám taky rád lidi, vole, ale nemusím to takhle vyblejt na internet, vole..." Postupom času som ale prišiel na to, že to môže byť celkom zaujímavé a že do Blogu nemusia ísť len 'bláboly' typu: "Lásku vole jsouce, vychcat se jdouce...", ale aj zaujímavé texty, postrehy a rešerše, pri čítani ktorých sa človek pobaví a možno aj čosi nového dozvie.

Aby som to zbytočne nepreťahoval, predsa len by som už pri prvom zápise nerád skĺzol do prázdneho filozofovania, tak je to proste tu! Môj PRVÝ blog...

Menovky: