Le6nov kútik

O všetkom, čo ma zaujalo, k čomu som sa dopracoval a tiež o tom, čo ma absolútne nezaujalo a k čomu som sa zatiaľ nedopracoval.

Meno:
Miesto: Banská Bystrica, Slovakia

Sedím si a pozerám, kam sa to ten svet uberá. A pomaly mi dochádza, že mali Baigent, Leigh a Lincoln v Svätej krvi a svätom grále pravdu, rovnako ako bratia Wachovskí v Matrixe, či King vo svojej Temnej veži ...

streda, januára 31, 2007

Do dlhšej pauze...

Keď sa ohliadnem späť a zisťujem, že môj posledný záznam v Blogu je zo septembra minulého roka, zdá sa mi to neuveriteľné a zároveň úplne samozrejmé. Od tej doby sa totiž udialo toľko nového, že ani neviem odkiaľ začať. Samozrejme, že koniec roka bol hektický (ako vždy) a tak čas na blogovanie nezostal. Pokúsim sa to teraz napraviť, pekne po poriadku ...

Menovky: